fredag 29 april 2011

I'm on a train!

Sitter på tåget på väg mot Flen och pappi och mamneta. En helg iväg från stan och allt med den. Ska bli så skönt!! Promenader och räkfrossa står på schemat. Inte så mycket mer tror jag faktiskt. Men det ska bli alldeles jätteskönt med precis det. Insåg precis att jag glömde ta med mig en tjocktröja... Dumt! Får hålla tummarna för en tur till Lager 157 :D

Har med min stickning och dator borde räcka för en helg. Vet att det kommer bli garn över så jag funderar på ett par minisockor till A:s lilla myra i magen. Nej myran ska inte ha dem nu i magen, blir så himla krångligt att få på dem. Sen kanske det kan gå vägen, när myran kommit ut. Fast då är det ju ingen myra längre! Man kan ha dem som extra i vagnen kanske... fast de kommer vara fasligt stora ändå. Jaja, hoppas garnet räcker till det också.

Undrar om de har en sån där butik som man kan köpa tråd och broderiduk i i Flen... Känns som ett sånt ställe. Funderar på att brodera en tavla till min bror och blivande fru i bröllopspresent. Tur att de inte läser bloggen :D Har en fin idé på lager iaf.

Nu ska jag googla loss på broderi i flen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar