lördag 7 augusti 2010

Sista sista...


Sista dagen på Öland för i år. Sista veckan här var fantastisk. Trots att vädret inte var lika strålande som de första två. Tror aldrig jag sett min mamma så lycklig. Var nära att börja gråta när vi satt på Lammet och grisen och jag såg hur hon strålade. Det gjorde mig så glad. Det är hon värd min lilla mor. Mer lycka i världen behövs.

Nu sitter jag här framför min lilla dator, R sover i lilla rummet. Snart ska vi åka hem. Tror bestämt att en pojkvän inte skulle sitta fel att ha med sig nästa år. Fantastiskt mycket roligare att dela Öland med någon än bara med sig själv.

Just det, det regnar på Öland idag.
Jag vill inte åka hem, jag vill aldrig åka hem. Jag vill sitta i den här stugan resten av året, slipa golven, slipa altanerna, olja och såpa och lacka. Fixa till mitt rum så det blir vitt istället för blått. Nog för att jag tycker att det är fint med blått och så men mamma skulle bli glad. Vet inte om resten av familjen skulle gå med på att jag bodde kvar här iofs....

Nu är det dags, fixa det sista och sen, wroom till bussen!
Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar