måndag 2 augusti 2010

On the road again...

Sitter på en silverlinjenbuss igen. Tredje gången denna sommaren. Således är jag på väg ner till Öland igen. Jag och min vän R. Hoppas på bra väder, nog för att vi ska kunna underhålla oss ändå men alltid trevligt med sol och bad. Mamma och hennes karl är där också. Vi ska lära dem att spela poker. Det kan bli skoj.

R. har just introducerat mig till ett evighetsspel på nätet. Man ska bygga upp sin lilla by och dess omgivningar. Kommer bli ett kul tidsfördriv när man inte har något bättre för sig :D

Har hunnit med mycket filosoferande de senaste dagarna och kommit fram till att jag vuxit lite de senaste två åren tror jag. Nej inte på längden... bredden går väl upp och ner men mer inuti. Jag gillar mig och den jag är och jag jobbar på mina tillkortakommanden. Även om de är få! ;)

Puss på er!

1 kommentar: