söndag 8 augusti 2010

I morgon är en annan dag...

Funderar på om varje blogginlägg ska ha en låttitel eller textrad som rubrik. Men så inser jag att jag aldrig kommer orka och det kommer bli många likadana rubriker...

Aja i alla fall. Idag är en dag när jag tycker att alla som är glada ska vara glada och jag är en fjant som ibland får för mig att jag vet vad som är bäst för andra. Vilket jag säkert inte alls alltid vet. Saker ser alltid annorlunda ut utifrån. Vissa dagar är bara trycket för högt. Får panik ibland och måste skrika någonstans och då blir det här. Låter bli att göra det i verkligheten, för DET mina vänner vore sannerligen korkat. Alla gillar olika saker, jag gillar fina saker och att bygga. Jag vill så gärna klara mig själv på gott och ont. Jag har även en extrem revirkänsla vilket jag kanske måste försöka jobba bort lite. Men in och böka i mitt revir och jag blir väldigt irriterad.

Ja ja nog om det.

Jag kom i säng 7 i morse, stängde Stureplan och kebaben. Som det ska vara.
Just nu fördriver jag tid och skriver ett blogginlägg. Orkar inte gå upp men orkar inte försöka sova heller. Huset jag bor i är som vanligt lyhört och grannarna har tagit fel på upp och ner på volymkontrollen :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar