lördag 9 januari 2010

Nattsudd...

Inser ju att min lilla värld är väldigt insnöad på en och samma sak. Ett jobb som jag innerligt gärna vill ha. Vet inte alls hur det gick i onsdags. Första telefonintervjun är avklarad men tänk om jag gjorde bort mig. De frågade måna bra frågor men en intressant fråga som jag fastnat lite på. Som ni som läser bloggen också kan få svara på och få vara sådär brutalt ärliga. För det vill jag verkligen att ni ska vara.

På en skala 0-10 där 10 är topp, hur bra är min skrivna svenska?

Now, vill ni sätta en trea, gör det om ni tycker det, gärna med en motivering eller utan (valfrihet är fint). Men jag är hiskeligt nyfiken på hur andra ser min nivå. Jag vet ju vad jag svarade men kul om ni vill ge er syn på saken. Undrar om det kan ge mer än en kommentar, spännande.

Visst är det så att det här är en blogg och det är kanske inte alltid min högsta-nivå men det ger ändå en fingervisning om att jag inte är analfabet i alla fall ;)

Seså, se till att vara domare en stund nu, syna mig i sömmarna och var ärliga och rättvisa!

Puss på er!

1 kommentar: