måndag 25 maj 2009

Tvättmåndag...

Japp, måndagar har blivit min tvättdag, har inte så mycket att tvätta men jag gör det så glatt ändå. men mina favoritkläder är nästan alltid rena...

Ringde till min frisör och anar att jag kanske kan få till att klippa mig på lördag, Åh joy happy happy...

Bokade hotell till bröllopet i Finland, imorgon ska jag lyckas boka färja, sen behöver jag inte lägga mer engagemang på det förrän om en månad eller så.

Imorgon ska jag även till skansen med ettorna och kolla på djur och äta glass osv. Efter det lite barnsamtal och därefter promenad och fika med A, kommer bli en toppendag!

Är rätt sugen på en tvättgel från Dior, svindyr men min hy älskar den (oj vad hände där värsta tjejgrejen) sen är jag sugen på massor med nya klänningar men jag hittar inga som jag verkligen gillar. Förresten så var det väldans svårt att hitta en klänning till bröllopen, alla klänningar är ju så nedrans korta! Knälängd ska det väl ändå vara? Eller vad säger Ribbing?

På Onsdag ska jag ut och springa med min personliga tränare, har bara 6 tillfällen med henne men det är iaf en bra terapi att ge sig ut mitt på söder bland en massa folk så jag kan behandla min lilla fobi för att springa bland folk :)

Och en sak till i min lilla hopplock (hop-plock eller hopp-lock, fundera på det ni) av allt och inget, fan jag har börjat dra på mig tinitus, ibland vet jag inte vad som tjuter öronen eller tv:n eller vattenledningar. Svinjobbigt! Nytt jobb kanske...

/Ollo B - Allt i ett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar