måndag 4 maj 2009

Ingen toa = Kissa på Konsum

Okej så stambytet i nya lägenheten var inte riktigt klart. Man kan säga att toaletten är i princip fyra obehandlade väggar. punkt. Iofs kan man se var alla avloppsrör ska gå men i övrigt inte mycket annat. I köket ser det ut som ett riktigt kök men i diskhon tar det stopp, iofs är själva stammarna bytta men inget är inkopplat ännu.

Så därför har helgen varit lite udda vad gäller duschar och toalettbesök. I söndags när jag vaknade var jag rätt kissnödig så jag åkte och handlade frukost på Willys och passade på att använda deras kundtoalett. I lördags kom vi på att ett besök i min lägenhet för lite morgontvagning och toalettbestyr var fiffigt. Speciellt eftersom jag bor på precis andra sidan stan från lägenheten

Denna veckan är Da Man iväg över halva landet så jag är hemma och satan i gatan vad jag ska kissa på nätterna denna veckan, riktigt njuta av att kunna uträtta mina behov när helst jag behagar

/Ollo B - Kiss i sängen å ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar