onsdag 13 maj 2009

Tidig kväll igen...

Hua det blir en tidig kväll, har fått lite tvättat och lite rensat.

Håller på att rensa min garderob, då passar det ju bra med en ny klänning, jag köpte just den blå från Haléns, hoppas den passar på mig oxå... annars får jag ta en plan B... Vad nu det ska vara :)

Jag har verkligen för mycket kläder och skor och väskor och pryttlar, Da Man undrade om det var något jag inte ha de en grej för med det är det nog inte... hmmm

Aja, sova var det så jag blir av med det som spökar i kroppen och kanske kan få vara på topp på jobbet någon gång! Har varit jätteirriterad och sur på jobbet i flera dagar, känns minst sagt obra. Mina kära kollegor förtjänar inte det. Eller jo ibland (haha) men inte så som jag varit denna veckan...

/Ollo B - Säng säng säng....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar