måndag 4 juli 2011

Planen.

År 1-2: Plugg
År 3-4: Jobba som en tok, spara massa pengar.
År 5: Skaffa ett torp.
År 6- döden: Renovera, snickra, pyssla, plantera, njuta, sola, bada. Så ofta jag bara kan!

Varje midsommar kommer det vara firande i torpet, det kommer finnas 100 extramadrasser och kanske några tält. Man är alltid välkommen förbi på en fika eller slapparstund resten av året också. Det ska vara trasmattor på golvet som matchar väggarna. Det ska vara ett välkomnande hus med massor av värme och kärlek.
Det ska planteras MINST ett körsbärsträd och rabarber ska finnas i en egen hörna.

Sen kanske jag träffar någon att dela torpet med, eller så gör jag inte det.
Oavsett så kommer det där lilla huset vara min lycka och bebis!

Nu ska jag bara se till att genomföra det här...
Fokusera och genomföra har inte varit mina starka sidor men det är inte för sent att ändra sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar