söndag 18 september 2011

Önskningar och blaj

Inser att jag inte har någon önskelista för i år. Vet liksom inte vad jag önskar mig heller. Har inget utrymme för grejer direkt. Det här kan också vara världens minst tydliga önskelista.

Visst en ny dator vore ju fantastiskt men det är ju inte så billigt så det är inte så troligt att det ens går att skramla till så det får vara önskedrömmen.
En stereo som man kan koppla datorn till så det blir bättre ljud. Finns en ganska liten vit som ser old school ut som jag gillar. Haha.
Jag hoppas på ett specifikt bord från far och mamneta.
Skulle vilja ha ett par skor på Åhlens men hur lätt är det att förklara vilka det är. Skulle vilja ha en bunt med vita/gråa/svarta strumpbyxor också. Men hur lätt är det att veta vilken typ det är jag menar eller vilken storlek jag behöver?
En sån där miniplattång från typ Björn Axén skulle iofs vara toppen toppen, den finns iaf på Åhlens city. Den är sjukt liten, det är allt jag behöver säga.

Vad kan man mer önska sig?
Massa vuxenkläder...
Kanske pengar till en resa... Eller bara pengar till decemberutbetalningen. För det kommer vara fattigt i december och januari.

Om man vidare kan önska så önskar jag mig fri från psoriasis, bisarrt hög ämnesomsättning, långt hår, kärlek och tja vad behöver jag mer? Familjen och vännerna har jag ju. Det är ju det viktigaste!

2 kommentarer:

  1. Vilken dator vill du ha?

    SvaraRadera
  2. Vad annat än en mac book air kan man drömma om? Men jag är glad för vilken mac jag än kan haffa!

    SvaraRadera