tisdag 20 september 2011

The cyber space

Har hittat en flirt. Någon som verkar fantabulöst bra.
Nu håller vi tummar vänner. För det här är en kille som inte bara har utseendet med sig utan även intellekt, utbildning och stil! Nå, det måste gillas.

Jag är bra på ord när det gäller känslor, jag är bra på att slägga ut svulstiga meningar om den ena vackra känslan och den andra kanske något mörkare. Jag hoppas att den här inte bara hänger vid orden utan ser meningen bakom dem. Någon som ser mig, en person med en livstids kärlek att skänka, att ge, att leva i. Jag har lärt mig av mina föräldrar två vitt skilda sätt att visa denna kärlek. Men det jag vet är att jag är en hejjare på att bry mig om, att ställa upp, att finnas där. Och att av i afton att döma, även en hejjare på att dricka vin!

Nåväl. Framtiden är oviss men kvällen är fantastisk. Jag gillar den här kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar