tisdag 22 februari 2011

Varför?

Har tydligen börjat blogga så smått igen, varför vet jag inte. Det är ju ingen som läser nu för tiden eftersom bloggen varit död ganska länge. Men kanske är det just därför jag blåser liv i den. Skriva för mig igen.

Om två timmar är jag påväg mot Arlanda. Om 4 timmar lyfter mitt plan Mot Frankrike, eller först ett plan till Tyskland och sen ett plan till Frankrike. Var mer laddad för ett par dagar sedan. Jag är mästare på förhoppningar och ibland blir jag ledsen när de inte infrias. Därför tror jag att jag har taggat ner lite för att inte ha för mycket förväntningar. Jag blir ju lite som en valp när jag blir glad :)

Har tagit reda på en massa saker och jag tror att väskan är färdigpackad. Bara det att det fortfarande finns utrymme kvar. Vad gör man då!? Låter det vara kanske är det vuxna svaret på den frågan...

Ha en bra vecka. Snart är jag hemma igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar