onsdag 16 februari 2011

Glad...

Jag har en dejt bokad till om två veckor. En gammal kompis från högstadiet som jag alltid gillat som tydligen alltid gillat mig. Jag var en av hans två favoriter på högstadiet, jag såg mig själv som världens största tönt. Han däremot var en av de häftigare killarna, i min värld i alla fall. Kul om det blir något av det en såhär 15-17 år senare! Snacka om drömlottning för mig.

Så stolt över mig själv som tog mod till mig och frågade. Bra sak.

Har börjat det här året bra. Vågar mig på saker jag inte vågat tidigare. Jag är lite blyg ibland (nej det är ingen som tror på mig, jag vet) men jag jobbar på att inte vara det när jag är det. Säga att jag kan, att jag är smart, att jag faktiskt är ett himla kap! Både på köttmarknaden och i arbetslivet... Sådeså...

Tjohopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar