söndag 27 mars 2011

glad-låg?

Kan man vara det? Glad-låg alltså. Är låg men ändå glad. Kan inte förklara det. Ingen energi alls, till något. Vill bara vara hemma själv och äta nötter, kanske några finncrisp också men jag vill inte ut och trängas bland folk. Jag vill inte slänga stålklot, jag vill inte att mina kompisar ska tjata om bubbel, jag vill inte vara trött imorgon, jag vill inte börja veckan på tröttkontot.

Neggotant...

Men jag känner mig glad, jag känner mig ganska nöjd med mitt liv. Jag har vänner, jag har familj. Jag har ett jobb, jag har sökt utbildningar till hösten. Jag har ett freaking förstahandskontrakt i Sundbyberg.

Lyckotant...

Märkligt hur det kan vara båda sidor av ett mynt på samma gång.
En timme till tvättstuga sen lite käk och sen är det Bouletime!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar