fredag 2 april 2010

Tanten skapar

Detta gjorde jag härom kvällen. Är så stolt över mig själv! Nu rackarns ska jag komma in på skolan i höst, med den här startsidan kan det ju inte gå fel. Nu ska jag bara göra sidorna som bilderna länkar till klara. Sen är jag set to go... Kan ju inte vara meningen att man ska kunna allt innan man börjar utbildningen tänker jag. I så fall behöver man ju ingen utbildning. Tänk att den 15:e mars kunde jag inget mer än att radbryta. Nu har jag klarat det här.

Nu är det långfredag och den började med deklaration, snart lite städning och sen familjehäng med bror och svägis. Långfredagen är inte tråkig i år!

Puss i påsk!

2 kommentarer:

  1. Hej du lilla hacker.
    Ser ju riktigt bra ut.
    Du lär dig snabbt.

    Kram pappa

    SvaraRadera
  2. Hej hej pappsi.
    Roligt att jag lyssnat på Medvind de senaste dagarna och då "hej du lilla ängel"... började sjunga hej du lilla hacker... nya tider vettu ;)
    kram

    SvaraRadera