fredag 26 februari 2010

Etta!


Jag är först i kön på en lägenhet, jag har blivit skickad som hyresgästförslag till hyresvärden, jag har 1000 ideer i huvudet på vad jag ska göra i lägenheten.

Trodde jag ville ha en sån där divansoffa som alla har men har insett att jag tycker de är tråkiga... har nu kommit på en massa andra nya sorters soffor som jag gillar bättre. Inte direkt dyrare heller bara mycket mycket snyggare!!

I alla presenter som ni kan tänkas vilja ge mig under året (inflyttningspresent, födelsedagspresent, julklapp, namnsdagspresent, "guu vad du är bra"present... så önskar jag mig bara en sak: bidrag till den där fåtöljen längst upp. Bara så ni vet... Har några fler snyggingar på lager så blir det för mycket så gör det inget! hehe...

Nu är det sovdags snart. Mycket anspänning och kramp i händerna av tumhållande... Bara några dagar till nu är vi hemma i mer än en bemärkelse.

godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar